GROHE Precision Get thermostatische opbouw badmengkraan Chroom 34773000 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE Precision Get thermostatische opbouw badmengkraan Chroom 34773000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

n*********@h********** 20-01-2023

Fijne mengkraan

Onze thermostaatkraan in de douche was aan vervanging toe en we wilden nu wel eens een echt gerenommeerd merk proberen. Deze mengkraan had ik binnen een half uur zelf geïnstalleerd, terwijl mijn vriend riep dat we beter een klusjesman konden bellen ;-) Heel makkelijk ging dat, oude kraan eraf en nieuwe erop (wel even de waterkraan dichtdraaien natuurlijk!). Hij is perfect op temperatuur en ook als iemand beneden warm water gebruikt, blijft de warmte hetzelfde. Dit was met de oude kraan niet zo. Waterdruk is ook prima, maar niet voldoende in de waterbesparende stand. Dus die stand gebruiken we eigenlijk nooit.
Gewoon een hele fijne mengkraan!

Pluspunten

• makkelijk te installeren
  • blijft warm

Minpunten

• waterbesparende stand is niet fijn

h*******@g******** 17-01-2023

GROHE Precision Get thermostatische opbouw badmengkraan

De oude kraan was aan vervanging toe. Een nieuw exemplaar kwam precies op tijd uit een producttest.
De kraan heeft een mooi, niet overdreven, strak design. Hij was gelukkig makkelijk te installeren op onze huidige leidingen, paste precies.
De kraan wordt snel warm en op de juiste temperatuur. Kortom je kan heerlijk douchen met deze kraan en is dus een goede aankoop en zeer aan te bevelen!

Ruth 17-01-2023

Aanrader

Kraan mogen testen, en ook gekocht. Ontzettend blij mee. Ten eerste het design is mooi, de kraan is makkelijk te bedienen. Daarnaast blijft de temperatuur ook constant. Geen schommelingen.
Een aanrader

• Handig in gebruik

Astompie 17-01-2023

Doet het goed

Ik heb de kraan getest en gekocht, daar ik een nieuwe mengkraan nodig had in de douche.
Overplaatsen van de kraan ging makkelijk.
Gebruik van de kraan is goed, draait soepel. Temperatuur is goed te stellen. Begrenst, maar is ook door te draaien naar een warmere temperatuur.
Kortom: doet wat ie moet doen.

Pluspunten

• Knoppen draaien goed
  • Temperatuur is goed te stellen
  • Bevestigen ging goed

r******************@h********** 16-01-2023

Strak design voor de badkamer

Mooie strakke mengkraan. Ik moest even wennen aan de waterdruk, die is wel goed in te stellen. Enige wat me opvalt is dat ik een zoemend geluid hoor bij het lopen van de kraan.
De temperatuur moet ik erg ver opdraaien om een lekkere warme douche te hebben, wellicht nog een keer instellen.
Al met al tevreden, en ziet er goed uit in mijn badkamer.

Pluspunten

• mooi design
  • waterbesparingsstand
  • gemakkelijk te monteren

Minpunten

• zoemend geluid

MissUp! 16-01-2023

Grohe thermostaatkraan

Thermostaatkraan met een prachtig modern design.Hij is makkelijk te instaleren.Er staat ecbter in de omschrijbibg dat je de temperatuur nog moet ijken,maar deze klopt gewoon l vnuit de fabriek.Kortom een hele fijne en mooie kraan.

Pluspunten

• Makkelijk te instaleren

Minpunten

• Omschrijving klopt niet, temp ijken niet nodig

w********@l****** 16-01-2023

Top kraan

Super douchekraan van mooie kwaliteit met een goede uitstraling. Werkt naar behoren en goed te installeren. Erg blij mee.

Pluspunten

• kwaliteit
  • design

Minpunten

• prijs

s*******@h********** 14-01-2023

Mooie kraan, bevalt goed.

Na ontvangst de kraan meteen geïnstalleerd. Dit ging heel gemakkelijk. En na jaren een handmatige mengkraan in de douche te hebben gehad, was deze thermostatische douchemengkraan een verademing voor mij en mijn gezin. Fijn dat de watertemperatuur erg snel op peil is! Met de waterbespaar knop kunnen wij helaas niet douchen omdat er dan te weinig waterdruk is, ik kan hierover dus niet beoordelen. Qua straal en waterkracht geeft deze in het algemeen ook wat minder druk dan onze oude kraan. Dat was even wennen. Qua design vind ik het een mooie, eigentijdse kraan. Wel jammer dat het een ronde basis betreft waar je niks op kunt zetten van bijvoorbeeld shampoo o.i.d.. Dat zou ik zelf wel handig hebben gevonden om snel iets uit je handen te kunnen zetten bij haren wassen bijvoorbeeld. Verder blijven op de kraan erg snel waterdruppels achter, ik weet niet of dat komt door het ronde design, maar bij mijn oude kraan had ik hier veel minder last van. Het is er wel snel weer af te wassen en als alles meteen droog gemaakt wordt na het douchen geen enkel probleem...maar met pubers in huis is dat laatste soms een uitdaging. Al met al toch erg blij met deze kraan, vooral het feit dat de watertemperatuur erg snel aangenaam is, vind ik zelf een groot voordeel.

• Snel op temperatuur

Minpunten

• Ronde kraan, kan niks op blijven staan
  • Weinig waterdruk met bespaarknop

ritskes@gmail.com 13-01-2023

Makkelijk bedienbaar

Makkelijk bedienbare mengkraan, met goed aan te passen watertoevoer en reguleert are warmte natuurlijk. Handig te plaatsen en bij ons waren onse uitsteeksels uit de muur, net iets te ver uit de muur. Beetje handig toch de oude rozetten teruggeplaatst. Prima.
Middengedeelte van de mengkraan wordt wel warm bij gebruik.

m******@g******** 12-01-2023

Topkwaliteit

Ben erg tevreden over de douchekraan, de kraan ziet er mooi uit, een strak design en voelt al bij het uitpakken aan als een kwalitatief goed product. Het monteren was eenvoudig. De oude kraan eraf geschroefd en de nieuwe kraan past als een bus. De bediening van de kraan is eenvoudig, links twee standen voor half of maximaal water en rechts de temperatuur. Deze is beveiligd met een vergrendeling die je in moet drukken als je warmer water wil. Standaard instelling is voor ons goed. Heb de kraan nu meer dan een maand in gebruik en ben er zeer tevreden over. Al met al een goed product zeker in vergelijk met de vorige kraan die wel van de familie van Grohe is maar niet de kwaliteit.

Olivier 10-01-2023

Topper

Werkt prima en heeft een mooie strak design. Handig en makkelijk te bedienen met 2 knopen voor de perfecte temperatuur. Installatie was ook makkelijk en snel

Pluspunten

• design
  • gebruikvriendelijk

Robbin 09-01-2023

Mooi vormgegeven thermostaatkraan

Na ontvangst direct geïnstalleerd. Heel makkelijk te monteren. Het is een mooie afgewerkte thermostaatkraan. Qua design mi in de meeste badkamersl te gebruiken. De kraan is goed te bedienen. Temperatuur is goed in te stellen. Anders dan bij de voorgaande kraan geen last van koud of warm water als elders een andere kraan open staat. Er is uiteraard wel druk verschil. De kraan voldoet aan de verwachting, enkel is de spaarstand wat betreft water afgifte ons te beperkt. Standaard wordt deze volledig open gedraaid. Er wordt nu wel minder water verbruikt tijdens het douchen, tov de oude kraan. We hebben naast een handdouche een regendouche. Hiervoor vind ik de water afgifte te beperkt. De kraan is goed schoon te maken en te houden. De bedieningsknoppen zijn verzonken in de kraan waardoor er geen randen zijn. Hierdoor is er minder kalk afzetting.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Mooi strak design

Minpunten

• Beperkte water afgifte

Nicole 09-01-2023

Mooie design kraan

Super mooie design kraan. Past in elke badkamer strak en mooi.
Instaleren ging me iets minder makkelijk af maar goed ik ben niet zo heel handig.
Snel op temperatuur fijn om niet steeds aan de knoppen te zitten.
Ik vond het een fijne kraan

• temperatuur instellen

Minpunten

• zelf instaleren

Annekejh 09-01-2023

Precision Get Douchemengkraan

Wij mochten de Precision Get Douchemengkraan testen en dat hebben we nu ongeveer 2 maanden gedaan. Op zich is het een prima mengkraan, mooi qua uitstraling, strak, slank en geen uitstekende dingen, maar we hebben wel een paar punten die wij niet fijn vinden. We vinden het jammer dat er geen hendel aan zit om grip te hebben op de kraan, bij het ouder worden is dat makkelijker, ook vinden we de waterbegrenzer erin niet fijn en het is net of hij niet heel heet wil!
We moesten even wennen aan de kraan maar inmiddels is dat gelukt!

Pluspunten

• Strak en mooi

Minpunten

• Waterbegrenzer
  • Geen makkelijke hendel om te draaien

w********@l****** 08-01-2023
Mooie kraan met een strak design. Installeren is makkelijk. De temperatuur is goed te regelen.

Heelderpeel 06-01-2023

Aanrader

Fijne kraan, slank design, makkelijke montage, duidelijke instructie.
geeft genoeg water en is goed regelbaar.

Pluspunten

• compact design
  • eenvoudige montage

Minpunten

• eventueel de ontgrendel knopjes

Linlayla 05-01-2023

Mooi design en functioneel

Ik heb de kraan een paar maanden in gebruik en ben erg tevreden. De installatie was eenvoudig met de bijgeleverde s-koppelingen. De kraan heeft een strak design en is makkelijk in gebruik, het water blijft op een constante temperatuur, kortom een aanrader !

• Gebruiksgemak
  • Eenvoudig installatie

ekyam 05-01-2023

Goede kraan

Wij waren toe aan vervanging van onze kraan. Deze kraan hebben we mogen testen maar daar hebben we geen spijt van. De kraan heeft een mooi, simpel design. Hij was zeer makkelijk te installeren op onze huidige leidingen, pastte precies. Maar als het niet meteen past dan zijn er 2 S-stukken aanwezig om het pas te maken. Het water wordt snel warm en op de juiste temperatuur. Helaas geen cooltouch dus de kraan wordt wel warm. Maar je kan heerlijk douchen met deze kraan en is erg aan te bevelen!

Pluspunten

• Simpel te installeren
  • Makkelijk bedienbaar
  • Veiligheidspal

Minpunten

• Geen cooltouch